cocktail & bar catering
Ο στόχος μας είναι με το σύνολο των υπηρεσιών που προσφέρουμε να κάνουμε ξεχωριστή την κάθε στιγμή των καλεσμένων σας, αναδεικνύοντας το δικό σας προφίλ σαν οικοδεσπότη, προσφέροντας δημιουργική ανθρώπινη επαφή στο Bar & σερβίροντας Cocktails που χαρακτηρίζουν εσάς & το σκοπό της εκδήλωσης σας.
Παρέχουμε ολοκληρωμένη λύση σε κάθε εκδήλωση που έχει ποτό. Το οργανωμένο Mobile Cocktail Bar & μας, λειτουργεί όλη τη διάρκεια μιας εκδήλωσης &είναι σημαντικό στοιχείο για τη διασκέδαση των καλεσμένων σας.
Read moreΒρείτε πληροφορίες & τρόπους, ώστε να οργανώσετε ένα Cocktail Party μόνος σας. Μπορείτε να το αποθηκεύσετεσε ηλεκτρονική μορφή, ή να μας το στείλετε, ώστε να σας απαντήσουμε με μια σχετική οικονομική πρόταση.
Δημιουργήστε το δικό σας Party!! Πάρτε τις σωστές αποφάσεις … Η λίστα & ο αριθμός καλεσμένων, η πρόσκληση, ο χώρος και το ύφος της εκδήλωσης, η μουσική, το φαγητό & τα γλυκά - τούρτα, το ποτό, τα cocktails, η διακόσμηση και τα διάφορα happenings για τη γενικότερη διασκέδαση.
Εταιρικές εκδηλώσεις (incentives) με στόχο τη σύσφιξη σχέσεων μεταξύ των καλεσμένων (teambuilding). Ιδανική ενέργεια για τη δημιουργία ευχάριστης & ελκυστικής προσέγγισης σε μια κλασσική εταιρική εκδήλωση.
Δημιουργήστε το δικό σας Party!! Πάρτε τις σωστές αποφάσεις … Η λίστα & ο αριθμός καλεσμένων, η πρόσκληση, ο χώρος και το ύφος της εκδήλωσης, η μουσική, το φαγητό & τα γλυκά - τούρτα, το ποτό, τα cocktails, η διακόσμηση και τα διάφορα happenings για τη γενικότερη διασκέδαση.
Φίλοι, συγγενείς ή συνεργάτες, καλεσμένοι - ονομαστική γιορτή, πάρτι Χριστουγέννων ή φιλικό κάλεσμα? Όπως και όπου και αν σκοπεύετε να κάνετε ένα party, παρακάτω θα βρείτε όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για μία απολύτως επιτυχημένη νύχτα. Εσείς απλά στείλτε τις προσκλήσεις…
Η λίστα & ο αριθμός καλεσμένων – πρόσκληση …
Πρέπει να αποφασίσετε τι πνοή θα δώσετε στο party σας… Τι θέμα θα έχει? Ποιους & πόσους θα καλέσετε? Πού θα τους καλέσετε, πότε και γιατί? Βγάλτε το budget που επιθυμείτε να ξοδέψετε και κινηθείτε αναλόγως. Δημιουργήστε τις λίστες σας, αναθεωρήστε, καταλήξτε στον τελικό αριθμό ατόμων και επιλέξτε πως θα τους καλέσετε. Τηλεφωνικά θεωρείται ανεπίσημο. Εάν θέλετε μπορείτε να στείλετε τις προσκλήσεις σας online μέσω e-cards. Ένας καλός τρόπος είναι οι ηλεκτρονικές προσκλήσεις του site. Μπορείτε ωστόσο και να στείλετε τις Χριστουγεννιάτικες προπληρωμένες κάρτες του ταχυδρομείου. Σε κάθε περίπτωση, μην ξεχάσετε να προσθέσετε το RSVP (Παρακαλώ Απαντήστε) με ημερομηνία και τηλέφωνα επικοινωνίας.
… ο χώρος & το ύφος της εκδήλωσης …
επιλέξτε προσεκτικά το χώρο της εκδήλωσης διότι σε συνδυασμό με το ύφος και την περίσταση θα είναι καταλυτικό για τη διασκέδαση των καλεσμένων σας.
… η μουσική …
Μπορείτε να δημιουργήσετε και το δικό σας πρόγραμμα, ενώ αν δεν έχει ο χώρος DJ, τότε υπάρχουν πολλές εταιρίες με εξοπλισμού ήχου και DJ που θα σας φανούν χρήσιμοι. Συμβουλή μας, επιλέξτε πολύ προσεχτικά ποιος θα κάνει την μουσική επένδυση, συνήθως οι DJ’s παρότι έχουν ξεκάθαρες οδηγίες, ακολουθούν διαφορετικό πρόγραμμα.
… το φαγητό & τα γλυκά – τούρτα …
Καταλήξτε στο μενού, Είτε παραγγείλετε τελικά σε catering, είτε τα παρασκευάσετε όλα μόνη/oς σας, καλύτερα είναι να έχετε χρόνο μπροστά σας για παραγγελίες που θα χρειαστούν υπομονή. Για όσους αποφασίσουν να επιδείξουν τις ικανότητές τους στην κουζίνα, χωρίστε τις λίστες για τα ψώνια σε κατηγορίες: μανάβικο, delicatessen, κρεοπωλείο, ιχθυοπωλείο, supermarket για να διευκολυνθείτε. Ψωνίστε τα είδη delicatessen νωρίτερα, αφού κάποια μπορεί να χρειαστούν ειδική παραγγελία.
Επιλέξτε την τούρτα, εάν απαιτείται (Χριστούγεννα-Πρωτοχρονιά, επέτειος, γενέθλια)
Εάν προγραμματιστείτε εγκαίρως και ψάξετε αρκετά πού θα παραγγείλετε την τούρτα σας, σίγουρα μπορείτε να καταπλήξετε τους καλεσμένους με την οργάνωσή σας. Επισκεφθείτε ένα καλό patisserie, μιλήστε εξηγώντας τους την ιδιαιτερότητα της περίστασης και παραγγείλετε μία πλήρως tailored made τούρτα.
… το ποτό …
Η πρώτη και εύκολη λύση είναι ένα απλό κρασί συνοδευμένο με χυμούς, αναψυκτικά και νερό. Η επέκταση του με πιο σκληρά ποτά (whisky, Vodka, Gin, Rum κτλ), δίνει μια πιο σοβαρή νότα. Αν θέλετε όμως να διαφοροποιηθείτε κα να υπερέχετε καλό θα είναι να οργανώσετε ένα Cocktail Bar. Ένα ολοκληρωμένο Cocktail open Bar σερβίρει Cocktails, Long Drinks, Soft Drinks, Κρασί, Σαμπάνια, Νερό.
Cocktail λέγεται ένα ποτό που έχει διάφορα συστατικά, όπως αλκοολούχα ποτά, χυμούς, αναψυκτικά, liqueur, φρούτα και γαρνιτούρες. Σερβίρεται σε συγκεκριμένο ποτήρι, χρειάζεται συγκεκριμένο εξοπλισμό (blender, shaker κτλ), ιδιαίτερο τρόπο παρασκευής και ενδεχομένως προετοιμασία αναλωσίμων (σιρόπια, φρούτα – γαρνιτούρες, πλύσιμο, στύψιμο, κοπή, συσκευασία, μεταφορά σε ψυγείο κτλ).
Long Drink λέγεται το ποτό που σερβίρεται σε απλό κλασικό ποτήρι (σωλήνα ή χαμηλό), περιέχει αλκοολούχα ποτά, χυμό ή αναψυκτικό και δεν χρειάζεται ειδικό εξοπλισμό και ιδιαίτερο τρόπο παρασκευής.
Soft drink λέγονται όλα τα Long Drinks που δεν περιέχουν αλκοόλ, δηλαδή χυμοί, αναψυκτικά κτλ)
Αν ο χώρος δεν παρέχει τη συγκεκριμένη υπηρεσία και επιθυμείτε επαγγελματική οργάνωση του bar τότε μπορείτε να απευθυνθείτε σε μια εταιρεία Cocktail Catering.
Μια εταιρεία Cocktail Catering εξειδικεύεται στα cocktails & drinks μιας εκδήλωσης και ό, τι έχει σχέση με αυτά.
Αν θέλετε το ποτό στη δεξίωσή σας να μην περιορίζεται σε ένα welcome drink, στο κρασί και σε ένα ποτήρι σαμπάνια για κάθε καλεσμένο, πρέπει είτε να απευθυνθείτε και σε ένα Cocktail Catering, είτε να ζητήσετε από το catering που θα αναλάβει το φαγητό να συμπεριλάβει και τις υπηρεσίες ενός Cocktail & Bar Catering.
Οι παροχές που προσφέρονται από ένα cocktail & bar catering και που μπορείτε να ζητήσετε για να απολαύσετε εσείς και οι καλεσμένοι σας είναι:
Barmen & Barwomen
Βοηθητικό προσωπικό, σερβιτόροι, cocktail hostess
Εξοπλισμός bars
Πλήρη κάβα
Αναλώσιμα, υλικά cocktail & long drinks
Cocktail & long drink glasses
& ότι άλλο χρειαστεί …
… οργανώστε το μόνοι σας …
Αν επιθυμείτε να το οργανώσετε μονοί σας, Για να αποφασίσετε πόσες φιάλες θα αγοράσετε, υπολογίστε σε κάθε καλεσμένο 4 ποτά, οπότε (πχ 60 καλεσμένοι x 4 ποτά= 240 συνολικά ποτά θα πιούν οι καλεσμένοι σας). Κάθε φιάλη αλκοόλ δίνει περίπου 12-15 ποτά, ενώ το κρασί μόνο 6. Κάντε τις πράξεις και θα έχετε πόσες φιάλες χρειάζεστε. Θα πρέπει βεβαίως να έχετε και μια καλή αναλογία σε όλα τα ειδή ποτών, διότι δεν γνωρίζετε από πριν πιο ποτό θα έχει μεγαλύτερη ζήτηση.
Αλκοολούχα ποτά - Spirits: θα πρέπει να φροντίσετε να έχετε μια άρτια κάβα, ώστε οι καλεσμένοι σας να έχουν επιλογές. Πρέπει να έχετε αρκετή ποσότητα από τις βασικές κατηγορίες ποτών:
Whisky: ένα απλό και ένα καλό whiskyαποτελεί σοβαρή πρόταση.
Vodka: μια βότκα είναι απαραίτητη διότι συνδυάζεται εύκολα με πολλά cocktails
Gin: ένα τζιν θα συμπληρώσει τη κάβα σας
Rum: το ρούμι είναι βασική προϋπόθεση για τη διασκέδαση σας, διότι είναι η βάση για τα περισσότερα εξωτικά cocktails
Tequila: Πάρτι χωρίς τεκίλα, σφηνάκι χωρίς τεκίλα???
Όσο αφορά τα βασικά αναλώσιμα (νερό, χυμοί & αναψυκτικά θα υπολογίσετε περίπου ένα λίτρο για το κάθε καλεσμένο. Πχ 60 καλεσμένοι χ 1 λίτρο = 60 λίτρα περίπου.
Αναλυτικά: (τα παρακάτω είναι ενδεικτική προσέγγιση, ενώ η τελική επιλογή εξαρτάται από τη σύνθεση των ποτών, καθώς και τις προτιμήσεις των καλεσμένων)
Νερό 1,5lit*12 τεμάχια = 24 lit
CocaCola 500 ml*12 τεμάχια = 6 lit
Sprite 500ml*12 τεμάχια = 6 lit
Πορτοκαλάδα 500ml *12 τεμάχια = 3 lit
Χυμός Πορτοκάλι 1 lit*12 τεμάχια = 12 lit
Χυμός Λεμόνι 1 lit*12 τεμάχια = 12 lit
Μόλις έχετε καταλήξει, ήρθε η ώρα να παραγγείλετε την κάβα σας για την εκδήλωση σας. Μην αμελήσετε να προμηθευτείτε πάγο (αποθήκευση, μεταφορά, σερβίρισμα) και τα ανάλογα ποτήρια. Επίσης σημαντικές λεπτομέρειες είναι τα τασάκια χαρτοπετσέτες, καλαμάκια. Φροντίστε στην εκδήλωση σας να υπάρχουν άτομα για την επίβλεψη της γενικότερης καθαριότητας, για τη συλλογή των ποτηριών – πιάτων κτλ και την ανανέωση των μπουφέδων και του bar.
… η διακόσμηση…
Μπορεί να σας φαίνεται πρώιμο, όμως καλό είναι να ξεφυλλίσετε περιοδικά ή να επισκεφθείτε καταστήματα décor, για να καταλήξετε στην διακόσμηση του σπιτιού. Μπορεί να είστε όσο ευρηματικοί ή θεματικοί θέλετε- εξάλλου είναι το δικό σας πάρτι. Από τις λεπτομέρειες που ενδέχεται να ξεχάσετε είναι η χωροταξική διαρρύθμιση του σπιτιού. Τώρα είναι η ώρα να αποφασίσετε πως θα έχετε τα έπιπλά και εάν χρειάζεται κάποια να απομακρυνθούν. Επίσης, πρέπει να αρχίσετε να αδειάζετε το ψυγείο σας γιατί τα ψώνια για το πάρτι θα πιάσουν όλους τους βασικούς χώρους.
…happenings…
Ανάλογα το ύφος της εκδήλωσης και σε συνάρτηση με τη χωρητικότητα του χώρου, οι λύσεις είναι άπειρες…. Χορευτικά, πυροτεχνήματα, magicshows !!!
… την προηγουμένη ημέρα…
Φροντίστε να επιβεβαιώσετε για την έγκαιρη παραλαβή των αναλωσίμων, εξοπλισμού και ατόμων – συντελεστών.
… την ίδια ημέρα…
Ξεκουραστείτε και χαλαρώστε για μία υπέροχη νύχτα!!!
...